Sørg for, at du er logget ind på din konto, hvis du reserverer online eller angiv dit Extra-medlemsnummer, når du reserverer via vores kontaktcenter eller personligt i en af vores havne.
Du kan optjene point på havn-til-havn-billetpriser og køb foretaget i vores restauranter, barer, kaffelounger og færgebutik ombord. Du skal være personligt på rejse for at optjene point på din konto.
Nogle undtagelser gælder, og der kan ikke optjenes point på:
- Reservationer foretaget ved hjælp af Tesco Clubcard-e-værdikuponer i Storbritannien og Irland
- Gruppereservationer til 10 eller flere personer, fragt- eller kombinationstariffer
- Rabatrejser på ruter til og fra Danmark
- Måltider, medmindre de er forudbestilt, på vores ruter til og fra Letland
- Betalinger for en reservation foretaget med ekstrapoint (betaling kan foretages delvist eller fuldt ud med ekstrapoint)
- Andre undtagelser kan gælde
- Ekstra loyalitetspoint kan kun optjenes og indløses, når en reservation foretages direkte hos Stena Line og ikke gennem tredjepartsrejsearrangører