Hvordan kan jeg optjene Extra-loyalitetspoint?

Sørg for, at du er logget ind på din konto, hvis du reserverer online eller angiv dit Extra-medlemsnummer, når du reserverer via vores kontaktcenter eller personligt i en af vores havne.

Du kan optjene point på havn-til-havn-billetpriser og køb foretaget i vores restauranter, barer, kaffelounger og færgebutik ombord. Du skal være personligt på rejse for at optjene point på din konto.

 

Nogle undtagelser gælder, og der kan ikke optjenes point på:

- Reservationer foretaget ved hjælp af Tesco Clubcard-e-værdikuponer i Storbritannien og Irland

- Gruppereservationer til 10 eller flere personer, fragt- eller kombinationstariffer

- Rabatrejser på ruter til og fra Danmark

- Måltider, medmindre de er forudbestilt, på vores ruter til og fra Letland

- Betalinger for en reservation foretaget med ekstrapoint (betaling kan foretages delvist eller fuldt ud med ekstrapoint)

- Andre undtagelser kan gælde

- Ekstra loyalitetspoint kan kun optjenes og indløses, når en reservation foretages direkte hos Stena Line og ikke gennem tredjepartsrejsearrangører