Mine sider
Menu
Ruter
Færger
Destinationer
Særtilbud
Loyalitetsklubber
Kundeservice
Stena Line Extra-medlemskab
Tilmeld dig for at optjene point
Log ind eller tilmeld dig Stena Line Extra for at se dine personlige tilbud og optjene point på alt, hvad du køber
Tilmeld dig
Velkommen til Extra
Medlemstilbud
Ofte stillede spørgsmål
Vilkår og betingelser
Ofte stillede spørgsmål om Extra
Hvad er Extra?
Jeg har spørgsmål vedrørende destinationstilbudene fra GetYourGuide. Hvem skal jeg kontakte?
Hvad er Extra-loyalitetsprogrammet?
Hvem skal jeg kontakte, hvis jeg har et problem med min Extra-konto?
Hvornår skal jeg indtaste mine oplysninger som nævnt i bekræftelses-e-mailen?
Jeg har lige modtaget mit medlemsnummer. Hvornår kan jeg optjene point?
Koster det noget at blive medlem?
Jeg har ikke en e-mailadresse eller internetadgang. Kan jeg stadig blive medlem?
Hvordan bliver jeg medlem ved at sende en SMS?
Hvordan fungerer pointberegneren?
Hvad skal jeg bruge min online konto til?
Hvor lang tid er Extra-medlemskab gyldigt i?
Hvordan opdaterer jeg min online profil hos Stena Line?
Hvordan tilmelder jeg mig?
Hvordan ændrer jeg min adgangskode?
Medlemsniveauer
Hvad er forskellen på et Blue- og Gold-medlemskab?
Hvordan bliver jeg Gold-medlem?
Hvad er fordelene ved Gold-medlemskab?
Hvordan reserverer jeg gratis sæder i Stena Plus-loungen?
Hvordan får Gold-medlemmer adgang til den dedikerede bane til ombordstigning på udvalgte ruter?
Hvordan kan jeg booke Superfast Suites eller kahytter med den eksklusive 50% rabat?
Optjening af point
Hvad sker der, hvis jeg glemmer at vise mit medlemskabsnummer, når jeg bruger penge ombord?
Hvordan kontrollerer jeg, at point er blevet tilføjet for mit køb ombord?
Kan jeg optjene point på en gruppereservation?
Kan jeg optjene point på alle køb ombord?
Hvordan finder jeg ud af hvor mange point, der er på min konto?
Hvornår vil pointene blive føjet til min konto?
Hvor optjener jeg point ombord?
Hvordan kan jeg optjene point, når jeg foretager en reservation?
Brug af point
Hvordan bruger jeg mine point, når jeg foretager en reservation?
Hvad skal jeg gøre, hvis jeg mener, at der mangler point på min konto?
Hvor lang tid har jeg til at bruge mine point?
Er der begrænsninger på hvilke billetter, jeg kan bruge mine point på?
Er der begrænsninger på hvilke billetter, jeg kan optjene point på?
Business Traveller
Hvad er program for forretningsrejsende?
Websted
Danmark (DKK)
Danmark (DKK)
Deutschland (EUR)
Eesti (EUR)
España (EUR)
France (EUR)
International (EUR)
Ireland (EUR)
Italia (EUR)
Latvija (EUR)
Lietuva (EUR)
Nederland (EUR)
Norge (NOK)
Polska (PLN)
Suomi (EUR)
Sverige (SEK)
United Kingdom (GBP)
Česko (CZK)
Cookie-indstillinger