Hvilke betalingsmetoder kan jeg bruge?

Du får altid mest for pengene, når du reserverer din rejse direkte på vores hjemmeside. Kontanter modtages i vores rejsecentre, men det er billigere at reservere din billet online end via telefonen eller personligt.

 

Bemærk: Hvis du foretager en reservation i USA eller Australien, bedes du bruge vores internationale reservationsside.

 

Debet- og kreditkort

Vores online reservationssystem og kontaktcentre godtager følgende debet- og kreditkort:

Visa, MasterCard, Visa Debit, MasterCard Debit, UK Maestro (kun i Storbritannien), Eurocard (kun i Skandinavien). 

 

Fakturaer og afbetaling – Sverige

På vores svenske hjemmeside kan du ligeledes betale via faktura og med afbetaling i samarbejde med Captum Group AB, som er en del af Stena AB. For at kunne betale med faktura eller som afbetaling skal du være mindst 18 år, bosiddende i Sverige og godkendt via kreditkontrollen, der gennemføres på købstidspunktet. 

 

Faktura – når du ønsker at betale senere

Når købet er gennemført, sendes fakturaen til den e-mailadresse, du angav, da du foretog din reservation. Der vil blive pålagt et faktureringsgebyr, og fakturaens forfaldsdato er 14 dage.

 

Fakturavilkår og -betingelser

 

Ønsker du at sprede omkostningen ud over flere måneder? Der er to måder at gøre det på.

 

Faste månedlige betalinger

Fast månedlig afbetaling betyder, at du opdeler betalingen i et bestemt antal måneder, fremfor at betale hele beløbet på én gang. Du kan vælge at opdele din betaling i 3, 6 eller 12 måneder. Det er helt i orden, hvis du vil betale et lavere beløb end det, du valgte. I så fald skifter du til fleksibel månedlig afbetaling.

 

Fleksible månedlige betalinger

Med en fleksibel månedlig afbetaling bestemmer du selv, hvilket beløb du betaler hver måned (dog skal du altid betale det minimumsbeløb, der er angivet på fakturaen). Dine køb indsamles på en faktura, der sendes til dig i begyndelsen af ​​hver måned, og som skal betales inden månedens udgang.

 

Vilkår og betingelser for faste og fleksible månedlige betalinger

Standardiserede europæiske forbrugerkreditoplysninger (SECCI)

 

Når du vælger at betale med faktura og afbetaling, foretager vi en vurdering af din tilbagebetalingsevne. Ansvaret for betalingen ligger imidlertid hos den person, der har ansøgt om og har fået kredit.

Når der er afgivet en betalingsrykker, vil der blive opkrævet et rykkergebyr i henhold til gældende lovgivning.

Du kan til enhver tid betale det fulde beløb, og det er uden ekstra omkostninger.

 

Læs mere om, hvordan Captum håndterer dine personoplysninger

 

Hvis du har spørgsmål eller ønsker at give os feedback, er du velkommen til at kontakte Captums kundeservice på kundservice@captumgroup.se eller +46 31 70 40 606. Kundeservice er åben alle hverdage kl. 08.00-18.00.

 

Fakturaer og afbetaling – Danmark

I samarbejde med Captum Group AB, som er en del af Stena AB, tilbyder vi både faktura- og afbetalingsordninger som måder at betale på. For at indgå en aftale med Captum, skal du være mindst 25 år samt have et dansk CPR-nummer og folkeregisteradresse.

 

Faktura – når du ønsker at betale senere

Når du betaler med faktura, foretager Captum en kreditkontrol, og kreditoplysningerne kan indsamles. Når købet er gennemført, sendes fakturaen til den e-mailadresse, du angav, da du foretog din reservation. Der vil blive pålagt et faktureringsgebyr, og fakturaens forfaldsdato er 14 dage.

 

Fakturavilkår og -betingelser

 

Ønsker du at sprede omkostningen ud over flere måneder? Der er to måder at gøre det på.

 

Faste månedlige betalinger

Fast månedlig afbetaling betyder, at du opdeler betalingen over et bestemt antal måneder i stedet for at betale hele beløbet på én gang. Du kan vælge at opdele din betaling over 6 eller 12 måneder. Det er helt i orden, hvis du vil betale et lavere beløb end det, du valgte. I så fald skifter du til fleksibel månedlig afbetaling.

 

Fleksible månedlige betalinger

Med en fleksibel månedlig afbetaling bestemmer du selv, hvilket beløb du betaler hver måned (dog skal du altid betale det minimumsbeløb, der er angivet på fakturaen). Dine køb indsamles på en faktura, der sendes til dig i begyndelsen af ​​hver måned, og som skal betales inden månedens udgang.

 

Vilkår og betingelser for faste og fleksible månedlige betalinger

Standardiserede europæiske forbrugerkreditoplysninger (SECCI)

 

Når du vælger at betale med faktura og afbetaling, foretager vi en vurdering af din tilbagebetalingsevne. Ansvaret for betalingen ligger imidlertid hos den person, der har ansøgt om og har fået kredit.

Når der er afgivet en betalingsrykker, vil der blive opkrævet et rykkergebyr i henhold til gældende lovgivning.

Du kan til enhver tid betale det fulde beløb, og det er uden ekstra omkostninger.

 

Læs mere om, hvordan Captum håndterer dine personoplysninger

 

Hvis du har spørgsmål eller ønsker at give os feedback, er du velkommen til at kontakte Captums kundeservice på kundeservice@captumgroup.dk eller +45 96 20 02 10. Kundeservice er åben alle hverdage kl. 08.00-18.00.

 

Fakturaer og afbetaling– Norge

I samarbejde med Captum Group AB, som er en del af Stena AB, tilbyder vi både faktura- og afbetalingsordninger som måder at betale på. For at indgå en aftale med Captum, skal du være mindst 18 år samt have norsk CPR-nummer og folkeregisteradresse.

 

Faktura – når du ønsker at betale senere

Når købet er gennemført, sendes fakturaen til den e-mailadresse, du angav, da du foretog din reservation. Der vil blive pålagt et faktureringsgebyr, og fakturaens forfaldsdato er 14 dage.

 

Fakturavilkår og -betingelser

 

Ønsker du at sprede omkostningen ud over flere måneder? Der er to måder at gøre det på.

 

Faste månedlige betalinger

Fast månedlig afbetaling betyder, at du opdeler betalingen i et bestemt antal måneder, fremfor at betale hele beløbet på én gang. Du kan vælge at opdele din betaling i 3, 6 eller 12 måneder. Det er helt i orden, hvis du vil betale et lavere beløb end det, du valgte. I så fald skifter du til fleksibel månedlig afbetaling.

 

Fleksible månedlige betalinger

Med en fleksibel månedlig afbetaling bestemmer du selv, hvilket beløb du betaler hver måned (dog skal du altid betale det minimumsbeløb, der er angivet på fakturaen). Dine køb indsamles på en faktura, der sendes til dig i begyndelsen af ​​hver måned, og som skal betales inden månedens udgang.

 

Vilkår og betingelser for faste og fleksible månedlige betalinger

Standardiserede europæiske forbrugerkreditoplysninger (SECCI)

 

Når du vælger at betale med faktura og afbetaling, foretager vi en vurdering af din tilbagebetalingsevne. Ansvaret for betalingen ligger imidlertid hos den person, der har ansøgt om og har fået kredit.

Når der er afgivet en betalingsrykker, vil der blive opkrævet et rykkergebyr i henhold til gældende lovgivning.

Du kan til enhver tid betale det fulde beløb, og det er uden ekstra omkostninger.

 

Læs mere om, hvordan Captum håndterer dine personoplysninger

 

Hvis du har spørgsmål eller ønsker at give os feedback, er du velkommen til at kontakte Captums kundeservice på kundeservice@captumgroup.no eller +47 23 12 51 00. Kundeservice er åben alle hverdage kl. 08.00-18.00.

 

Bankoverførsel – Letland og Litauen

På vores lettiske og litauiske websteder kan du vælge at betale for din reservation via bankoverførsel.

Du skal blot vælge denne mulighed på betalingstrinnet, hvorefter en faktura sendes til dig via e-mail inden for én hverdag. Fuld betaling skal ske inden den dato, der er angivet på fakturaen ved bankoverførsel.

 

Bemærk venligst:

  1. Fakturaen vil blive udstedt inden for én hverdag via e-mail. Fakturaer vil ikke blive udstedt, hvis reservationen er foretaget inden for 72 timer inden rejsen. Hvis en faktura stadig er påkrævet, bedes du kontakte os via e-mail på info.lt@stenaline.com eller pr. telefon på: +37 04 63 10 561
  2. Bankoverførsel er ikke mulig for reservationer, hvor der er brugt ekstra-point til betaling
  3. Bankoverførsel er ikke mulig for reservationer, hvor delvis betaling er blevet valgt
  4. Hvis betalingen ikke foretages inden den angivne dato, vil reservationen blive annulleret
  5. For eventuelle nødvendige ændringer til din reservation, bedes du kontakte os via e-mail på info.lt@stenaline.com eller pr. telefon på: +37 04 63 10 561.

 

Extra-point

Hvis du er Extra-medlem og har optjent point, som du kan bruge til at betale med, vises pointenes værdi under betalingsproceduren. Her kan du vælge at fratrække dette beløb og betale restbeløbet ved hjælp af en anden betalingsmetode. 

 

Elektroniske rejseværdibeviser

Elektroniske rejseværdibeviser kan anvendes under betalingsproceduren, hvor du kan indtaste din unikke værdikode i feltet til værdikoder. Hvis der er et restbeløb, kan du vælge en anden betalingsmetode til at færdiggøre din reservation. 

Contact frequently asked question icon

Relaterede spørgsmål