Har I en hittegodsproces?

Al personlig ejendom, der findes på vores skibe eller i havne, sendes til vores hittegodskontorer på land til afhentning. Genstande fundet ombord opbevares i tre måneder, før de ødelægges (ved overfarter til/fra Sverige afleveres tabte genstande til det lokale politi efter en til tre uger). 

 

Af hygiejniske årsager opbevares ingen genstande, der er tilbage ombord, medmindre de er af høj værdi, f.eks. bærbare computere. Dette omfatter, men er ikke begrænset til, tøj, briller og telefoner. For genstande med høj værdi  bedes du kontakte os.I Irland og Storbritannien  bedes du udfylde vores kundeserviceformular på siden “Kontakt os” og vælge “Hittegods” som din forespørgsel. I Danmark bedes du udfylde hittegods-formularen på siden “Kontakt os”. Hvis du havde reserveret en kahyt, skal du angive dens nummer, når du udfylder formularen. 

 

Bemærk: Stena Line kan ikke holdes ansvarlig for tabt eller stjålet ejendom. Alle passagerer rådes til at holde deres værdigenstande sikkert låst inde i deres køretøj og aldrig efterlade deres ejendele uden opsyn under rejsen.