BestPrice og betingelserne forklaret med almindelige ord..... :
BestPrice betyder, at du nu og her får den laveste pris på dit ophold/overnatning + færgebillet bestilt sammen hos Stena Line - fordi vi er sikre på, at du får den samlet set billigste pris. Altså at det ikke findes billigere på bestillingstidspunktet og endda i op til 2 hverdagsdøgn før din rejse begynder. Skulle der mod forventning være en svipser, så får du forskellen refunderet. Dvs. hvis du kan købe præcis samme ophold/overnatning og præcis samme færgebillet separat til en lavere pris i alt end den samlede pris hos os, så udbetaler vi differencen til dig. Dette kan du udnytte helt op til 2 hverdagsdøgn før du skal rejse. Der må ikke være nogen spidsfindigheder involveret i bestillingen og sammenligningen - så det gælder, når du sammenligner pris i alt på at købe færgebilletten hos Stena Line særskilt plus prisen for opholdet/overnatningen særskilt fundet hos konkurrerende udbydere på en dansksproget hjemmeside, hvor alle har offentligt adgang.
De detaljerede betingelser kan læses nedenfor.
Betingelser, der skal være opfyldt for at BestPrice gælder:
- Priserne, der sammenlignes, skal være for helt ensartede produkter - dvs. være den samlede pris for både færgebillet og hotelværelse/overnatning alt i alt. Du må GERNE sammenligne priserne ved at holde vores samlede pris på færge+hotel op imod den samlede pris på færgebilletten på samme rute og tidspunkt bestilt særskilt plus prisen for det samme hotelværelse bestilt særskilt på et andet website. Det er prisen ialt for både færge og overnatning, der sammenlignes.
- Du skal kontakte os så snart du har foretaget din booking og det andet tilbud er tilgængeligt - med alle detaljer om din reservation og hvordan den billigere pris kan opnåes: dvs. med et link til tilbuddet og den eksakte pris.
- Det andet tilbud skal også kunne bookes på internettet og skal være online og tilgængeligt når vi følger fremsendte link
- Betingelserne for de bookede produkter skal være fuldstændig ens. Det inkluderer:
- - Færgebilletten skal selvfølgelig være samme rute, antal personer, biler, tidspunkt og type (Flexi, Economy eller Premium)
- - Hotelværelset/overnatningen er præcis samme hotel/overnatningsted, samme dato, samme varighed, samme værelsestype, sammen antal personer, samme afbestillingsregler, samme skatter og gebyrer, samme måltider inkluderet, samme pakketilbud m.v.
- Du skal fremsætte kravet på en hverdag senest 48 timer før du skal påbegynde din rejse.
Det betyder, at vi ikke kan garantere, at vi er billigst i disse tilfælde:
- Hvis det andet tilbud skal bookes, så man ikke kender hotel eller værelsestype før ankomst eller først efter gennemført booking - såkaldte blinde, hemmelige eller uspecificerede reservationer
- Hvis du først kontakter os, når du er checket in eller har påbegyndt færgerejsen
- Hvis det andet tilbud kræver enten medlemskab, ansættelse, firmarabat, loyalitetspoint/bonuspoint/belønningsordning, deal-tilbud, rabatkupon/rabatkode, nyhedsbrevstilbud eller andre særlige tilbud, som ikke er offentlige tilgængelige for alle på et website
- Hvis prisforskellen kun kan fremvises via screenshots eller fremsendelse af email - prisen skal være offentlig tilgængelig for alle på et website der henvender til danske forbrugere med priser i DKK.
- Hvis det andet tilbud er en integreret del af en pakkerejse eller anden samlet pakke med andet indhold, end rejsen har hos os
- Hvis du kun har bestilt hotel/overnatning - uden færgebillet
- Hvis du har bestilt færgebillet og hotel/overnatning særskilt hos os - de skal bestilles samtidig, da du så opnår 20 % rabat på færgebilletten og dermed den laveste samlede pris
- Hvis der er tale om trykfejl eller anden fejl - eller prisen fremkommer grundet svig - eller der handles i ond tro
Ændringer
Vi forbeholder os ret til på ethvert tidspunkt at ændre eller afbryde denne prisgaranti uden nogen varsel eller ansvar. De vilkår, som gælder på tidspunktet for dit krav, afgør, om du er omfattet af prisgarantien.