Find priser

Snegaranti - sikkerhed for sne på skiferien

Der skal være sne på skiferien ellers er der ikke meget sjov ved det. Derfor tilbyder vi Snegaranti

SneGaranti


På hver destinationsside oplyses det, hvad vi minimum garanterer af antal åbne alpinpiste og langrendsløjper først og sidst på sæsonen. I januar, februar og marts er alle løjper og piste som hovedregel åbne.

 

Snegarantien gælder kun som beskrevet individuelt ved hver destination - klik på destinationens navn i listen til venstre i listen i bunden af siden for at komme til destinationssiden og kig efter fanen med Snegaranti.

Bestilleren af en ferie med snegaranti er selv forpligtet til 48 timer før anført rådighedstidspunkt af ferieboligen, at kontrollere om Snegarantien er udløst. Klik på destinationens navn i listen til venstre i listen i bunden af siden for at komme til den aktuelle side og kig efter fanen med Snegaranti. Her fremgår både hvad garantien indebærer samt et link til destinations egen sne-/pisterapport, hvor status skal tjekkes.

(Alternativt kan ringes 96 200 200 - tast 2.)

Udløses snegarantien, hvilket sker senest 48 timer før anført rådighedstidspunkt af ferieboligen, tilbydes et nyt feriearrangement (hvis muligt), eller tilbagebetaling af hele feriens pris. Ønskes et dyrere arrangement, betales merprisen af gæsten.

Feriestederne opdaterer løbende deres piste-/snemeldinger, men der garanteres ikke for sneens kvalitet (f.eks. isede løjper og nedfarter) eller for sværhedsgraden af de åbne nedfarter og løjper i terrænet. Den aktuelle snesituation eller det aktuelle antal åbne nedfarter på destinationen kan ikke tages som et udtryk for at Snegarantien udløses eller ej.
Stena Line tager forbehold for ændringer i vejret i løbet af opholdet, hvorfor refundering eller flytning ikke kan finde sted.

GOD SKIFERIE!