Det kan være dyrt og stressende at booke din rejse over telefonen og foretage ændringer i dine rejseplaner i sidste øjeblik. Stena MORE Gold- og Platinum-medlemmer kan kontakte vores kundeservice uden at blive pålagt et gebyr.
Selvom servicegebyrer frafaldes for Gold- og Platinum-medlemmer, er de stadig ansvarlige for enhver prisforskel samt alle specifikke gebyrer for ændring af billettypen, der kan være gældende.
Platinum- og Gold-medlemmer er undtaget fra at betale servicegebyret, når de reserverer eller foretager ændringer i reservationer over telefonen eller personligt i vores havneterminaler. Medlemmer skal betale ændringsgebyret. Nedenfor kan du se en kort forklaring, både af vilkårene og deres undtagelser:
Servicegebyr
Dette gebyr opkræves ved reservation af enhver form for rejse via telefon eller personligt i vores havneterminaler. Du vil ikke blive opkrævet dette gebyr, når du reserverer online.
Ændringsgebyr
Dette gebyr opkræves, hvis du foretager en ændring i afrejsetidspunktet/-dagen eller ruten for enhver overfart. Eventuel prisforskel vil også blive opkrævet.
Ændringer uden ændringsgebyr:
• Ændringer i passageroplysninger
• Ændringer i biloplysninger
• Tilføjelse af kahytter, måltider eller Stena Plus Lounge til en reservation
Du kan kontakte vores MORE-support her og vælge 'Spørgsmål til Stena MORE medlemsskab' som typen af din forespørgsel, eller ringe til os på + 45 96 200 200.